چشمه ی نور

چشمه ی نور قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام

چشمه ی نور

چشمه ی نور قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام

توصیه‌های مهم یک مرجع تقلید به همسران طلاب

آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار جمعی از همسران طلاب در قم، با اشاره به نقش همسران طلاب در پیشرفت آنان فرمودند: اخلاص و همت بلند دو ویژگی مهم است که همسران طلاب باید به آن توجه ویژه داشته باشند؛ چراکه در طول تاریخ از میان زنان مسلمان، افراد پر تلاش با همت خود به مقامات عالی علمی دست یافتند.

وی افزود: این بانوان پرتلاش در زمانی به این موفقیت‌ها دست یافتند که تحصیل برای آنان بسیارمشکل بود و امروز که شرایط تحصیل مهیاست باید با تلاش و جدیت به تحصیل علوم دینی بپردازند.

وی با تاکید بر اراده قوی از سوی بانوان افزود: نباید از مشکلات هراس داشت بلکه باید با اراده قوی به استقبال مشکلات رفت.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «هر انسانی فرزند رحمت و تلاش خویش است» تصریح کرد: پیشرفت تمام کارها مدیون تجهد و پارسایی بوده و عالم اسلامی باید این دو مقوله را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با تاکید بر برکات نماز شب ادامه داد: علم عالمان باید به تقوی زیبنده گردد و در همین راستا نماز شب یکی از راه‌هایی است که دارای برکات فراوانی است.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز خبر حوزه، نوری‌همدانی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش بانوان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تقدیم 7هزار شهید در دوران دفاع مقدس یادآور شد: امروز نیز شما بانوان باید با آشنایی به علم روز در راستای اهداف، انقلاب را هرچه بهتر به مردم معرفی کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
عابدیان دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://abedian.womenhc.com/

با سلام
نام شما در لیست شرکت کنندگان مسابقه وبلاگ نویسی با موفقیت ثبت شده است .

موضوعات مسابقه:
1-انس وبهره مندی از قرآن، با رویکرد تحقق آن درزندگی ورفتار؛
2-ویژگی های خانواده قرآنی.

* وبلاگ ها برای شرکت در مسابقه باید حد اقل پنج پست، در موضوعات مورد مسابقه نوشته باشند.
* شکل ظاهری وبلاگ، تعداد و نوع لینک‌ها، محتوای نوشته‌ها و میزان بازدید کنندگان از موضوعاتی است که در بررسی کمیته داوران مورد توجه قرار خواهد گرفت.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد